Wednesday, July 27, 2011

Jakarta part 1

cey..dah plan2 nak wat part2..cam rajin la sgt aku nk apdet kan..hiks..ok..niat kena ade

sbb gambar masih ngan laki aku...aku letak gambar dr google je dulu...4 hari 3 malam aku kat jakarta..stay disini..


bilik dan makan ditanggung oleh kampeni laki aku..jadi kita blasah saje lah..hahah
Laki aku pi sana 10 hari..hari minggu dia free..dpd dia gi jln2 ngan org lain..baik dia bawak aku jalan2..hiks
sbb pi kejap je..jadi terpaksala tinggal rayyan..ye la..mana nak wat passport lagi..tiket lagi..tiket aku ..aku amik air asia..bli last minute..lam dekat rm600..awal2 ri tu dh usha..rm450 je pegi balik..hukhuk..redha je

memandangkan pasport valid 2 tahun..nnt kita pujuk2 papa pi singapore plak tahun depan..ekeke...maklumla adik beradik pun dah ramai yg ade passport kan...jom..jom..Universal studio spore...hiksss

2 comments:

Kancilbiru said...

wow...seronok betul p makan angin...

strawberi said...

sekali skala...hehe

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow