Tuesday, March 15, 2011

ayahku datang

last week..ayah aku dtg kl..saje la dtg teman adik aku yg baru abih berpantang kat kg..masa mak aku dtg pas adik aku bersalin..kira dtg amiklaa..utk wat blk kg..berpantang kat kg..ayah tak dpt ikut..sbb kebetulan pakcik aku meninggal dan makcik (kakak ayah aku) sakit tenat..so cuma mak yg dtg..kali ni mak aku plak bz jaga kedai..
so turn ayah dtg sambil tgk anak2 kat kl nih..hehe
ayah aku dtg jap je..sampai2 kat kl..singgah umah kakak aku ..dorg tdo sana..sambil mlawat kakak aku yg tak bape sihat..minggu sblm tu..dia masuk wad..sbb masalah fibroid yang kronik ble dia peknen..so rehat2 kat umah je la
mlm pastu..gi jln2 umah aku plak..
kebetulan..siang tu aku ade seminar kt putrajaya..kalo seminar maksudnya leh blk awal la..sblm kul 5 dh abih..so..blehla masak2..
ni menu kat umah aku..simple je..takkan nk msk western plak kan..so masak ikan tongkol+kembung gulai kuning, ayam goreng..telur dadar utk rayyan..kerabu mangga
pas makan..dessert adalah buah durian..sblm ni..takdela si rayyan suka sgt dengan buah durian..tak sangka kemain plak suka mkn durian..layan je la


malam esoknya plak..ayah aku dh nk blk..kalo nk balik tu..otomatik dinner umah abg aku kat nilai la plak kan...

so..dh mkn sate kenyang2...kami pi KLIA antar ayah blk kg..si rayyan sebok bising nak naik aeroplane..last2 naik jugak aeroplane..hahaha



aeroplane kat tepi KFC..

oh yer..budak kecik tembam umur 2 bulan tp berat 6 kg ni pun ade..hikssss

2 comments:

Rin said...

hahaha rayyan naik plane yang tak terbang2 tu ek? hahahaha

strawberi said...

hehe..jadila dr tkde..hahaha

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow