Tuesday, April 06, 2010

Jalan jalan hari ahad


 bulan 4 ni..nmpk gayanya..kami anak beranak terpaksa perintah berkurung...haha
sbb papa bz..jadinya dok mengadap dinding kat umah je la..

pagi ahad, dpt sms dari kak ipar aku ajak pi mkn meatball ikea..dengan penuh semangat terus aku stuju..hehe
tapi aku kena pi ngan rayyan je lah..sbb laki aku byk keje..
tunggu abg n kak ipar dtg amik..tros pi ikea..masa tu lam kul 11 lebih kurang..tros pi..sambil2 tunggu kakak aku dtg..kitorg tros chop meja kat tmpt mkn..mmg ramai sgtla orang kan..
so..makan2...then jalan2 kat lam tu..tanpa arah tujuan pun...
maklumla aku pi tanpa partner kan..laju je la amik itu ini..muahahaha..takde org nak marah kan..tak bli byk sgt..bli pinggan plastik utk rayyan, bib yang ade lengan tuh, bantal2 murah..nagn brg2 lain sket

so layan la gambar ade sket2 nih..

balik mlm tuh..rayyan tak bape sihat..demam..pi klinik dpt byk ubat sbb demam, selesema dan batuk..
so semlm pun pi keje lambat..sbb bagi dia mkn ubat dulu


 suka btol dengan kerusi nih..bape puluh kali naik turun krusi nih..

 ni cubaan syahmi nak cium pipi rayyan..menjerit si rayyan..hehe
 budak2 suka buat perangai yang comel..masuk lam nih..takmo kuar..sabo je la..benda alah ni pun jadi mainan
 tertdo kepenatan..mula2 abg ipar aku n abg aku gilir2 dukung ..last2 buh je lam troli..hehe.
bantal merah tu..rm15 je..bantal lapik kepala rayyan tu..rm9.90 je..murah kan
gambar last nih..rayyan bergambar dengan bib baru..hehe..kalo sblm ni abih comot baju..kali ni..harap2 ok..cuma rayyan rimas sket ble pakai bib yg penuh nih

2 comments:

nadja said...

heheehh samer lah kita.. skang nih sayer dah pun berkurung.. hubbynyer khusus selama 2 minggu tapi khamis nih dah habis.. ehhehe yahooooo... tapi takper la sikecik tuh kan dah ader kawan.. tak ler boring sgt kan.. eheh

Elyn said...

wafiq dah tak malu lnsg pakai bib. rugi je aritu aku beli baru tuk die.....

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow