Tuesday, April 27, 2010

14-17 april

lately cam malas giler snap gambar.tp byk citer nak share

ok..citer ringkas

14 april-rabu
babysitter rayyan call..bitau dia demam..and nangis2..kul 11.30 pagi terpaksa balik...bagi mkn ubat..lepak umah main2 ngan rayyan jap..kul 2 balik opis

15 april-khamis
kul 9 pagi..babysitter rayyan call lagi..ckp rayyan asik mengamuk je..nangis2..aku ckp aku akan blk lunch hour..dahla kat opis menimbun2 keje..tak sampai 5 minit..babysitter call lagi..ckp rayyan mmg mengamuk giler2..dia sampai dah tak larat...aku plak pikir rayyan tak sihat..laki aku plak antar smsm ckp opismate dia +ve H1N1..lagi aku panik...ckp ngan bos..sambil air mata otomatik kuar..ckp anak tak sihat ..bla..blaa...tros bos kasik balik
amik rayyan bawak pi spital serdang tros..kat spital..nurse check dia dah tak demam..tapi aku tunggu jugak utk jupe doktor..2 jam tunggu..mcm2 pesen dah rayyan..dari elok pe'el..sampai mengamuk tahap maksima..sampai aku pun dah tatau nak buat ape..pjg la lagi citernya..
otw balik umah..barula dia tdo..pastu aku bawak dia pi klinik plak..doktor ckp ok..demam sket je..

then balik..jaga rayyan yang asik mengamuk tak benti..sampai la ke tgh mlm..sume benda tak kena

16 april-jumaat-
laki aku plak cuti jaga rayyan..coz aku btol2 tak dpt cuti dah..laki aku pun bz gak..tp terpaksa la berkorban utk anak kan..lunch hour jumaat agak pjg..so aku blk..wat balik jugak air tawar..amik dr opismate yg tolong baca2 sket..so org panggil air tawar la kan..blk..rayyan masih camtu jugak..dah mcm2 kitorg wat..

17 april-sabtu...
aku tak pi lah event gatsby tuh..rayyan dah sihat sepenuhnya..ceria balik and ok se ok ok nya..alhamdulillah..tp tak pi la kan..sbb dia br je sihat..so better tak join group yg ramai2 tuh...
kebetulan plak my lil sis dtg kl..so dia baru nk pindah umah..kami pi jenguk japla..umah somewhere kat bangi..so lepak2 sana..then after lunch..lepak2 umah aku plak...malam..laki aku pi main futsal ngan abg ipar aku..kitorg pi mkn kat presint 9..best banget tempat nih..
kakak aku tdo umah...hari ahad tuh..takde pi mana2..lepak je..ke ade pi mana eh..aku pun dah lupa..lama sgt dah citer nih..

ok..nnt sambung entry

4 comments:

toughcookie said...

salam... saja menjenguk lepas baca pasal you kat MBP. cantik your background colour layout... sedap mata memandang. i pun suka strawberry tapi jarang dapat makan sebab mahallll huhu... tapi, kalau you minat, kat the curve flea market during the weekends, ada satu stall yang jual strawberries from cameron. masam boleh tahan jugak tapi ada yang manis. murah je... i dapat 3 pek for RM11 je. boleh la...

vagg© said...

huhuhuh kalo ank skt mmg sedih gile kan?????? masa afi kuning arituh aku dh mcm hape. huhu. ni tgh takut tunggu inject 2 bulan nti.. doc ckp akan demam huhuh.

cian rayyan

Elyn Sani said...

wafiq pun aritu demam mengamuk semacam!!

strawberi said...

toughcookie..tq...hehe
rm11 utk 3 pek..murah banget tuh..nnt kalo pi sana..leh jenguk

vagg..ye btol..tu yg aku 2 tmpt pi..tak puas ati ngan doktor kat spital..gi klinik plak..uhuhu


elyn..tu laa..ble dia ngamuk semcm/..kita pun sampai dah tatau nk watpe kan

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow