Thursday, April 22, 2010

hai

hai korang..rindu aku nak apdet blog..muahahahah..poyo plak..saje nak bitau..aku bersiaran guna free wifi di airport langkawi...bosan la jugak tunggu sorang2..dah berejam aku dok epot nih..keje dah lama siap..tp dh tiket kul 8.15 malam..redha je lah..
sok masuk opis..oh boring sungguh...baca emel2 keje yang aku dpt ri ni..sungguh stress..rasa cam takmo pi keje je...baru ri ni aku dpt online okei...
dari isnin sampai rabu..aku exam..pastu tros outstation..esok plak..bersedia utk menjwb sume emel2 yang diterima..rasa cam nk cuti je
last week..rayyan agak kurang sihat..rabu khamis aku terpaksa EL...

nntla apdet citer2 basi aku yer..bye..aku nak masuk dah nih...ngantuk sungguh..pg td..kul 5.30 pg dah kuar umah..

agak2 kalo sok mc..camne yer..hahahahhaa

3 comments:

Kancilbiru said...

Hai, singgah dari mombloggersplanet.. wah mmg pencinta strawberi nih....hehe

CatlinaFly said...

salam kenal..bloghop dari MBP! :) cantiknye layout blog u :)

strawberi said...

helo kancilbiru..hehe

hai cat...haha..ni layout jiji buat..

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow