Tuesday, August 04, 2009

myAsam Pedas Linda Onn

sabtu lps...siang takde pi mana2..so malam..igt nak pi bermlm umah kakak aku..saje tukar environment..hihi
so..sms my sis..nak pi umah dia..dia ckp ok je..n ajak mkn skali..dia mau banje kat asam pedas linda onn..yeaa
rezeki jgn ditolak yer kwn2..hihi

so after maghrib..siap2..tros pi sana..sampai awal sket je dr kakak aku..sempat pi kedai baby kat seblah linda onn..wuii..beshnya..tk smpt usha lama2...nnt nk pi lagi lah..hehe
order makan..n ngappppp..makan

aku hanya makan je..abg ipar n kakak aku yg order mengorder ni
dorg amik asam pedas kepala ikan merah..kailan goreng daging n udang..ayam goreng berempah n otak2

edit
bagi aku kan...makanan sini..biasa2 je..asam pedas dia..sah2 la takleh lawan kat melaka n johor punya..otak2nya kurang la isi udang (eh..btolkan wat dpd udang??)..kailan goreng...sama cam kat kedai mkn biasa..yg plg sedapppp..air sour plum tu je...hehe..lain2 mknn tatau laa..bg aku..kalo kedai linda onn..aku lg suka nasik ayam dia..dr asam pedas nih


budak kecik dua org..dok atas baby chair..

dah siap mkn..blk umah kakak aku..


9 comments:

eimma"s said...

sedap x?

strawberi said...

err...biasa2 je...rasa cam cair sket..hihi

marts said...

Jadi betullah mcm orang lain kata kedai Linda Onn ni tak sedap mana pun. Nama dia je lebih, terlebih promosi.

Wa ha ha ha tapi ada Rayyan. Aku suka! Rambut dia mcm dah panjang kan.

minah said...

dh potong sket kt depan tuh..panjang tp rambut halus...sket je rambut..hehe...

tp kat kedai dia..ramai gakla org..tkde la tak sedap..kira okla..biasa2 je

halym said...

huh...tak jadik laa nak try pasal ko cakap cair...ekekeke..

strawberi said...

pi la mkn..aku bukan org melaka atau johor..tatau nk mnilai asam pedas sedap tahap mana...hikhik

sumijelly said...

oohhh... yeker mcm tu rasanya...
sumi baru jer nak try cuba rasa...
emm...nanti2 la try..
x dan nak ke tempatnya...
tp pernah cuba makan nsai ayam dia...
ok la..not bad...

LiNa said...

otak2 dari ikan la minah...otak udang yang dr udang....heheheheh

strawberi said...

ns ayam ok la kan sumi...for me pun...bleh je telan..hehe..

lina..ahhaha...dr ikan yer..hikhik..aku igt dr udang..kuikui

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow