Thursday, August 13, 2009

jemputan umrah

cewaahh..tajuk..cam menang jemputan umrah astro oasis lak..
sebnrnya..mlm td..pi KLIA..nganta abg ipar aku pi umrah..dia pi 2 minggu...smoga dia slamat mengerjakan umrah...amin

sblm tuh..citer dulu...mlm td..lam kul 9 kami siap2 nak gerak pi umah abg aku kat nilai..coz mak aku sampai..lam kul 10..aku sampai..takde org sampai lagi..lepak2 dulu ngan kak ipar aku...pastu dtg rombongan kakak aku , famili abg ipar aku ,,kakak abg adik mak ..sume ade..hehe..ye la...org nk pi umrah..kena la antar..amik berkat..hehe
pastu mak aku lak sampai..abg long aku yg pi amik..ujan2 ni..flight delay laaa..
siap2 utk mkn nasik..mak aku bwk ayam percik 2 ekor..
perghh..bestla..tp aku sakit tekak..mkn ala kadar je laa..tu pun mknnya dah kul 11 mlm..dah nk tunggu sume ade..termasuk ayam percik terbang..dr kelantan..hehe
pastu abg ipar aku dan yg lain gerak pi airport dulu..sbb nk check in dan sebagainya..aku menyusul kemudian

**gamba takde buat masa ni..dh 2 minggu kamera antar repair..lens rosak :(

kat airport..lepak2 jap je..sbb aku ngan laki aku keje soknya..dorg sume pakat2 amik cuti..cesss..tak aci sungguh...sakanla dorg tunggu sampai kul 3 pagi..

aku ..kul 1.15..tros calooo laa..kul 2 pagi sampai umah..

pagi ni..pi keje lmbt..hihi

4 comments:

Unknown said...

lame dh x mkn ayam percik made in klate..mak aii..sodap nyeeee

ArPeGGiOS said...

mak aiiii....
kalau aku dah ngantuk tahap cipan. nguap 24 kali...

strawberi said...

jm..sedap weii..sehingga menjilat jari

miza..lam kete otw blk umah..aku bantai tdo ngan rayyan..hihi

strawberi said...

jm..sedap weii..sehingga menjilat jari

miza..lam kete otw blk umah..aku bantai tdo ngan rayyan..hihi

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow