Tuesday, August 11, 2009

cuti lagi..

semlm aku cuti lg..aku lak yg tak sihat...adeii..tinggal bape hari je lagi cuti aku tahun nih..huhu

huhu...demam dr jumaat lg..pas keje tros pi klinik ..tekanan darah aku pun hampir2 rendah..pastu batuk, demam sume ade
2 hari cuti..mmg terbaring je..aku rasa demam kali ni..antara demam plg trok..sgt2 la tak larat weii..rasa nk tumbang je..tu yg asik tdo je
semlm dh ok sket demam..cuma badan rasa lenguh2 lagi..

aku tak antar rayyan umah pengasuh pun..hehe..takpela.aku sanggup jaga..lagipun aku malas sbnrnya nak siap2kan budak kecik tu..pastu bwk kete pi antar..kang ptg nak pi amik lak..satu hal plak..baik bia je dia dok umah..memekak je kejenya..terjerit2 ikut suka dia je
kejap2 terjerit2..bukan nangis..tp membebel2..sabo je la aku ngan prangai nakalnya yg makin menjadi2 tuh..

ri ni keje cam biasa..cuma ri ni dtg keje ngan laki aku..dia ade keje kat kl..best weii tkyah drive sndiri pi keje..ade org anta n amik..hehe..

4 comments:

Ammal said...

Dah ada anak.. normal la tu cuti habis sebelum hujung tahun... Akak memang rekod la ambik cuti separuh gaji atau tanpa gaji tu.. huhuhu

ivory said...

ko peknen kot minah ekeke..
anyway get well soon..

My Blog said...

biasa la ada anak kecil......

Intan said...

Berjangkit lak kat mummy dia ye demam....intan pon sama gak kalo arissa sakit mesti sama tumbang sekali...hu hu hu.

Hopefully uols berdua sihat lah ye...jauhkanlah sakit2 nie dari kita semua...amin!

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow