Monday, May 25, 2009

Sabah~Day 2-Gaya Street


pasar gaya kat KK dibuka hanya pada hari ahad, dari 5.30 pagi sampai tghari..
jadi..kami sume tak melepaskan peluang la..untuk merasai suasana kat pasar gaya nih..
tapi ri ni..bersenang lenang sketla..pas siapkan bekfes ala kadar n bekfes ala koboi,(bekf
es roti sandwich sardin n telur)
lam kul 9 kot kami gerak..iskk..kurang dah memori aku..ble apdet lambat2 nih

so ni gamba kat pasar gaya


mula2 jupe kek lapis sarawak..blasah je la bli utk souvenir..sakan gak sume org borong..pastu bli2 brooch n pusing2 situ hampir 2 jam..perghh..cam merentas desa agaknya, ngan panasnya..mak aihh...tak larat ..tapi ku gagahi jua
rayyan lak, relaks je..dok lam kantung baby carrier ..papa nya la yg pakai benda alah tuh..

cian gak sbnrnya budak2 kecik kat tmpt camtu, tapi dah alang2 dtg..redah je la kan..
sonok gak kat sini,, meriah ngan org yang ramai..dok tawar menawar..
dah keletihan, kami lepak2 kat dataran deasoka kat depan pasar gaya tuh..berposing sakan..pastu kami meneruskan perjalanan.
masa nak ke kereta, ya allah punya la panas..



ni lah rupa budak kecik, bila dipakaikan lampin atas kepala , wat ganti topi..ehehe..sbb berpeluh2 pakai topi..kesian dia

pastu kami gi jln2 dan lunch kat 1borneo lak...tunggu entry 1borneo lak yer..

4 comments:

marts said...

kek tu nampak sedap la pulak.

Eke ke ke Rayyan pakai tudung!

vagg. said...

aku tersangatttttttttttttttttla nk dukung anak ko tuh weyyyyyyyyyy

tolonggggggggg.

strawberi said...

marts..mmg sedap kek tu..tp seketul pjg tuh..rm20-30

strawberi said...

vagg..ehehe..aku jadik tau pi umah ko nnt..kalo ko rajin...leh jaga anak aku nnt..ahaha

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow