Friday, April 24, 2009

Famili day-ketibaan

aku nak wat entry psl famili aku mai last wiken lah
so..aku wat schedule la..citer satu2...
aku bermula ngan jumaat
17 april 2009

aku half day..takde alasan kukuh pun..saje la sbb mood bos tgh baik..ngehehe..
kalo ikut jadual..mak aku dan famili aku yg lain...jumlah dorg 16 org...akan sampai kat airport jam 8.50 malam..

see...tkde reason utk aku blk awal pun kan..hikhik

dah blk umah..aku kemas2 umah..ptg aku pi amik rayyan..pas maghrib..tunggu laki aku blk...mkn siap2..kitorg gerak tros pi KLIA..abg long n kak ipar aku dh bwk 2 kete ..kakak aku bwk satu kete n aku satu kete..

total 4 kete utk angkut famili aku dtg..
meriah btol budak2 kecik tu kat airport..mak aku citer..lam flight tuh..kecoh ngan dorg je..sabo je la aku..siap stewardess kasik poskad, kacang mcm2 lagi benda lain..satu plastik beg..
so..dah sampai..tros berkonvoi utk check in kat umah abg long aku.hehe


lepak2..makan2...tgh mlm..baru aku gerak blk..coz esok nak start aktiviti

mknn utk mlm tu..ade kek..sbb celebrate bday ayah aku skali

selingan..gambar dua budak kecik pakai baju sama ala-ala twin masa pi jemput nenek dorg

7 comments:

marts said...

ayam lrc ke tu? he he

strawberi said...

hehe..tk sempat tempah lrc..tu ayam golek nilai..
tp abg n kakak aku yg lain dh mrasa ayam lrc 1st time tempah dulu

marts said...

Yg hijau tu ulam apa? Besar2 gila daun dia. Tak pernah tgk pun.

Anonymous said...

itu tapai dibungkus daun getah la...bukan ulam.

strawberi said...

ehehe..marts..tu tapai la..bukan ulam..ekeke

marts said...

eh tapai ke? Aku ingat ulam.

Sebenarnya aku mula nak cakap kenapa ulam tu rupa daun getah.

Wa ka ka ka...

strawberi said...

ceh...manade nasik tu kalo nk mkn ulam..ada ayam golek je...

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow