Tuesday, April 28, 2009

famili day-day 2

ahad-19 april 2009

ri ni aktiviti tak byk sgt..coz program nak ke IKEA je..

cumanya..aku jemput sume famili dtg bekfes kat umah..
so mlm td..dh siap2 pi pasar borong..**walaupun kepenatan**

bangun pagi2...masak nasik lemak, sambal nasik lemak , wat ayam goreng berempah, n mee goreng..kuih2 puding marble n cekodok gandum
seb baik sempat masak sumenya...
(aku dh berguru n mintak tips siap2 from my lovely fren..kak piona..hehe)

so..dorg sume sampai lam kul 9-10 pagi..n pass sume dh siap bekfes..kami gerak ke IKEA..so layan dorg shopping..dan aku tershopping brg sket..
so..layan gamba je laa..

baby for sale
*adam yg very hyperaktif*

budak syahmi ni..kat mana2 pun...tetap tk miss time mkn..

sofea dok posing ngan rayyan.. budak sofea ni..drama queen of the day..mcm2 pesen prangai

suka tul danish nih dok main2 kat sini..sampai tkmo balik..aduii

afifah ngan rayyan..amirul interframe...
afifah ni..nama je pompuan..tp suka main bola sepak..dulu2 jd keeper..skang dh up..striker agaknya..ehehe

rayyan posing kat sofa ..hehe..cun nmpk sofa tu..kalo bli..lagi cun..ekeke

sampai kat kul 4 ptg..dh setel sume..igt nk mkn kat foodcourt ikea..skali ramai tak igt...
so kami kuar dr situ..pegi mkn kat blakang giant kelana jaya..
dh abih mkn

tros gerak ke umah abg aku kat nilai..coz dorg nyr flight kul 9.30 malam kalo tk silap..ke 9.50 mlm..eh aku lupa laa..
sambil bersiap..abg aku pi bli roti naan n tandoori utk alas perut ..


pastu kami sume berkonvoi lagi skali ke airport utk antar dorg balik...


tu je la kisahnya..kami berfamili day di KL..
oleh kerana kat kelantan kan skolah..maka budak2 ni...'terpaksa' cuti la sehari..ngehehe..termasukla kakak ipar aku yg cikgu tuh..ngehehe
tamatla episod famili day utk tahun ni..

lagi 2 minggu..ke sabah plak..yeaa

2 comments:

marts said...

Minah, ada orang cakap hang tempah nasi lemak tu.

Wa ka ka ka...

larikkk!

strawberi said...

mls aku nk wat entry aku msk step by step ..ade tau..aku sekeh gak kang...sape ckp..ke ko yg ckp...huh

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow