Friday, May 16, 2008

Lunch Date

td lunch hour..ade lunch date ngan kak med, paen n misz e..lama tol tak jupe dorg..mula2 janji kul 12.30..tp tba2 td..dpt tau opismate, abg jamil dok wad HDU,kena sakit tibi n kanser..so pegi melawat dia kat HKL yang kat bulatan pahang tuh..sedih lak tgk abg jamil..tiba2 baru tau kena kanser paru2 dan dh merebak ke buah pinggang..n kanser pun dh stage 4..cian..moga2 abg jamil kuat dan tabah..so after pegi menziarahi..aku tros ke klcc..kak med n misz e dh sampai kat chilli's..sblm tu..awal2 lagi aku dh sms..suh tlg orderkan..ri tu aku nmpk lina makan southwest grilled lamb lam blog lina..hehe..aku pun order yang tu ngan air guava laa..sampai2 je..lepak jap,...tros dpt makan..lepak2 situ..makan2..gosip2..tukar2 adiah..sampai dh refill air berkali2..agak2 lebih 5 kali..mcm2 air dh refill..baru la kitorg blah..aku ngan slambanya balik opis kul 430..hehe..ni dok jap..terasa cam nk update blog..hehe..satgi nak blk dh..sok ade lunch date lain lak
malam ni..aku kena pi tdo umah kakak aku..sbb laki aku pi kursus 3 hari..uhuhu...cam org nomad lak main pindah2...oklah..tu je..takde gamba..sbb aku dh bawak kamera td..tp bateri takde lam kamera..ampeh tul..
k lah..babai

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow