Tuesday, May 06, 2008

demam..uhuhu

aku cadang nak update psl percutian aku..tp aku demam lak..tkde mood nak apdet..uhhuhu..kena demam selesema..sakit tekak..segala bagai laa...
ni kes perubahan cuaca la..mak aku..kakak aku sume demam..aduhai..
semlm aku cuti..saje suka2 dok umah...konon nak kemas umah..sudahnya..satu hari aku tgk tv..ekeke..
sok aku cuti lagi..sbb mlm ni..mak ngan ayah aku nk pi umah aku..so..kena la bwk dorg berjln..kang boring lak dok umah takde org..td pun mak aku dh tepon..boring giler dok umah kakak aku 2 hari..ehehe..dorg tatau..dok umah aku..lg bosan..hehe..saba yer..

disebabkan aku cuti..aku mintak tunda utk bg komen bagi tugsan minggu kedua..
utk minggu kedua..pertandingan THE INFOGOSSIP APPRENTICE..aku jadik juri..sepatut sokla masa utk bg komen..tp sori banget la..kena utamakan famili aku yg dtg..so i reserved my komen khamis pagi..
tugasan minggu kedua ni..2 team kena wat broadcast radio..ehehe..aku dijemput..sbb aku slalu jadik dj online kan..everytime ade pertandingan atau musim bulan pose..hehe...saje suka..skang ni pun jadik dj..slot aku..opis hour la..tp jarang gak leh online..bz sket...kalo ade masa..sempatla tunaikan permintaan dorg..tp aku jd dj bisu je la..tak koser nak ckp2..
so..all the best utk sume peserta..hadiah sume best2...kalo aku byk masa..tingin gak nk masuk...tp takut jadik cam IG amazing race...aku bz banget time start pertandingan..eheh...2nd week..kena kuar..kehkeh

tak paham aku sembang yer..tkpela...ehehe..

nnt2la aku apdet psl jln2 aku yer..babai ols

1 comment:

Anonymous said...

Minah... demam good news kot?!

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow