Tuesday, May 20, 2008

Lunch date II

aku nak update psl lunch date kedua la..psl cameron..malas plak lagi nk update yg tu..hehe..
ni aku citer lebih kurang je laa ..kang ade yg jeles..ekeke..
hari sabtu..kul 11.30..aku dh kuar umah..sbb janji kul 1150 kat lrt bukit jalil..tunggu pun
ya tunggu..kul 1230 baru muncul hamba allah ni..eii..aku rasa nak sekeh2 je..sbb aku hampir kena gastrik menunggu tau..ekeke
pastu gi cititel hotel..jemput org dr kota singa..hehe..pastu tros pi sunway piramid..seb baik aku ala-ala terer ngan jalan2 di sekitar situ..sambil2 dalam perjalanan tu..ade kisah sedih menimpa seorang lagi hamba allah..hehe..aku tumpang simpati la..sbb kitorg best2 makan buffet..dia kena makan mekdi kat tepi hiway je..sabo la yer..
sampai di sunway..alamak..aku fail la plak bab2 nak carik tempat situ..dari satu tingkat ke satu tingkat carik tempat yang nak dituju..akhirnya jupe gak..atrium cafe, hotel sunway..tros makan..sbb sume dah hampir guling2 kelaparan..masa tu dh dekat kul 2...

so..ni la dia starter aku..ekeke..starter nasik..kehkeh..lapar punya psl..tak sempat la nak tgk mana satu starter,..mana satu dessert..mana satu nasik..dan pinggan2 seterusnya..tak larat nak amik gamba dah..yang pasti..kul 4 baru kami blah..sbb buffet situ berakhir kul 4..seabih boleh kami dok situ..cuba makan sebanyak mana mampu..hehe
selepas itu, bermula la aktiviti jalan2 dan penyopingan oleh org kota singa..sakan tul shopping yer..dh penat shopping..pi bratur kat JCO lak..lam setgh jam kot..pas dh bli..lepak situ..sambil minum2..dapat 3 bijik donut glazzy free..
dh abih mkn minum kat jco..sambung shopping lagi..errr..layan je la..hehe..skali skala kan..kuar2 je dr sunway piramid..dh mlm rupanya..hehe..pas dh antar dorg blk..aku blk umah kakak aku

thanks yer..


abg jamil opismate aku..yang aku citer entry lps tuh..telah meninggal dunia pada hari sabtu jam 2 ptg..al fatihah utk arwah

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow