Friday, September 28, 2007

Projek Charity


skang tengah sebok ngan projek charity..sape2 nak join bleh..sumbangan diperlukan..derma brg2 keperluan untuk anak yatim..bleh..nak derma duit bleh..nak join sama2 pun bleh...
kepada sape2 yang aku dh gtau tuh..n ade janji nk derma...hehe...silalah berbuat demikian yer..nnt aku akan follow up taww...hehe

secara ringkas aku brief pasal projek ni
pada 3hb nov (11 pagi - 3 ptg) akan diadakan satu majlis hari raya bersama Ana
k Yatim Baitulfitrah terletak di Rawang, Selangor di Restoran Seri Melayu, Jalan Conlay. Ada artis yang akan turut beramal ..so pada sape2 yang berminat nak join...leh bli tiket secara online..ataupun melalui aku..utk tiket gold rm70, tiket biasa rm45 sorg, kanak2 gold. rm35, kanak2 biasa rm20..
mehla kita beramal sambil berhibur..macam2 aktiviti ade..termasuk cabutan bertuah..ade tiket penerbangan lagi (destinasi aku tak sure la), ade lelongan amal dan mcm2 lagi..

ape2hal..sila hubungi aku di talian hotline aku atau email aku yer.. beri_strawberi@yahoo.com
kalo nak bagi sumbangan leh antar cepat2...sbb dorg nak packing2..if nak bli tiket pun..kena cepat gak..coz now dah 98 tiket dijual setakat ri ni..(since first day poser)..so..ade lebih kurang 100 tiket lagi...

come n join us

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow