Friday, September 21, 2007

Berbuka@seri melayu


dua hari lps...aku berkesempatan berbuka puasa di restoran seri melayu..hehe..best makanan dia..alhamdulillah..kenyang...aku gi ngan budak2 opis aku...kali ni di taja oleh SAMSUNG..macih yer..lenkali banje lagi...kul 6.30 kitorg gerak dr opis..5 minit kemudian..dah sampai..hehe..ramai la..mmg penuh ..makanan dia sume best2...pass makan..semayang maghrib kat situ..ade persembahan kesenian..tgk jap..pastu balik...cuma aku tak dpt menikmati sgt rasa mknn kat situ..sbb tak bape sihat..mulut aku nih...cedera sket..huhu...so..sape2 yang rasa nk berbuka ngan makanan melayu..pergilah ke restoran seri melayu untuk berbuka poser..pomot lak aku...

4 comments:

beskut said...

apa?
molot injured?
ganasnya ko cemolot, minah
ekekeke

strawberi said...

ceh..poyo la tuh..kena ulser je laa..

man from u.n.c.l.e said...

ngaku je lah minah.. kena gigit tu .
ko buat tu siang ke malam ?

cik minah said...

ceh..bulan2 poser ni suka pikir bukan2..tak baik tul lah ankel nih buruk sangka..huh

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow