Wednesday, May 16, 2007

cokelat


skali skala dpt coklat..best gak kan..hehe..tu yg tmpt takde coklat..aku la tu dh mkn..disebabkan aku ni bukan cokelat lover..so lmbt la sket nk abihkan nya..nk bg org pun..org yg bg dh pesan..jgn bg org..haha..so jgn jeles yachhh...tak kisahla coklat murah ke mahal..janji org bg ikhlas...ape2pun..aku hargainya..tq

9 comments:

cemutchan said...

huh mencikkk arrr...saja nak soh owang jeles ngan cekelat dia tu...

halym said...

eleh kak cemut la kasik neh
mencik !!

cik minah said...

takla nk suh org jeles..tp saje nk menunjuk2..ekeke

cemutchan said...

eeiii tak koser aku nak kasik dia cekelat cenggitu, baik aku simpan lam esbokk...biarpun berkulat, akakkk tak mungkin kasik owang tawww...kataku berbau kedekuttt...ekekeke...

man from U.N.C.L.E said...

alaa Min,
kenapa you tunuk kat orang cekelat yang i kasi tu...
pecah le resia kita..
...tak pepasal nanti Halym n Marts bunuh diri

cemutchan said...

ooo itu ke orang yang bagi cekelat tak sedap kat comei tu ekkk...ek elehhh...ntah nyer dia yang suruh minah wat n3 cekelat tu dalam usaha meraih pablisiti muarahan....wakakakaakaa...aku mengata ni...saja nak jaki...

halym said...

ape raaa...ankel kata Tunuk


wakakaka

man from U.N.C.L.E said...

cem jeles ekk...
nanti uncle kasi cekelat bantal & cekelat cicak kat cem.

wakakakaka

cemutchan said...

errkkk...cekelat cicak tak mo aahhh tapi kalu cekelat bantal....nyamannnn seh....:0)

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow