Thursday, February 28, 2013

Huggies Dry Pants “Change for Better Convenience” Roadshow

Korang yang ada anak kecik..camne keadaan ble nak pakai diapers eh..uishh.rania kan..skang tgh melasak..orang dh dapat kaki..jadinya mmg nak dok diam..adalah sangat mustahil...jadi..bila sampai masa nak pakai diaper..adalah sangat stress ok...baring..baru nak amik diaper..bukak pelekat...angkat bontot dia..letak diaper..alih2 bagi btol kedudukan..kang nanti senget..bocor pulak -_____-..tutup yg depan..
tu mau dah dua minit ok...ok tipu..seminit sbnrnya.. :p

dia dh bangun dlu..blom sempat buat ape2..tgk..amik gambar pun gegar.. :p

setiap hari..bape kali tukar diaper..setiap kali tu stress..hahaha

and aku dapat tau..huggies ada dry pants...(tak pernah cuba pun sblm nih 0_o)

Huggies Dry Pants ialah pilihan yang mudah digunakan untuk bayi dan kanak-kanak yang aktif – setelah anda mencubanya, anda pasti tertarik dengan betapa mudah untuk menukarnya iaitu hanya dengan koyak, salin dan lepas! Dengan peregang lembut di bahagian tepi memberikan lebih keselesaan dan membantu menghalang kesan merah walaupaun semasa bayi anda sedang bergerak dan sistem pengunci untuk menghalang kebocoran. Tambahan pula, Huggies adalah jenama lampin bayi pakai buang pertama Malaysia yang terbukti secara klinikal dapat membantu menghalang ruam lampin!

dah pakai pants..nak tertonggeng terbalik pun boleh..hehe


dan bunyinya mcm menarik...so if nak cuba..mesti korang nak yang free aje kan..haha...gimme five..
so..if nak dapatkan sampel percuma...jom ramai-ramai kita ke

Di mana: Ruang legar, Mydin USJ
Bila: 25 Februari 2013 (Isnin) hingga 3 Mac 2013 (Ahad)
Pengumuman istimewa: Sesi Cabaran Tukar Lampin 30 Saat Huggies dan persembahan akan diadakan setiap hari pada masa berikut: 10.30pagi, 2.00 petang dan 8.00malam.

Acara penutup akan berlangsung pada 3 Mac 2013 (Ahad) dari 8 malam hingga 9 malam! Datanglah beramai-ramai!

30 saat atau kurang je ok utk tukar lampin baby...
jadinya kalo ke mydin USJ..selain dapat menikmati hiburan untuk seisi keluarga dengan persembahan, promosi hebat, hadiah percuma, permainan, pertunjukan silap mata dan pelbagai aktiviti yang menarik! Singgahlah di booth huggies untuk mendapatkan sampel percuma Huggies Dry Pants dan rebut peluang untuk memenangi pelbagai hadiah! Mari berkumpul di ruang legar Mydin USJ untuk saksikan betapa pantas dan mudah untuk menukar lampin dengan Huggies Dry Pants! Jangan lepaskan peluang – sertai kami untuk acara yang penuh keseronokan bersama keluarga tersayang! 


weee..yang penting..ade sample percuma ok..

tapi la kan..katalah korang ni memang tak dapat nak pegi..ye la..dok jauh ke ape..
boleh jugak dapat sample percuma...online je beb skang ni..


jadi..jomlah beramai2 kita ke mydin USJ..sekarang sehingga 3 mac 2013..meh kita pakat amik sample free...pastu cuba utk baby...

kalo nak dapatkan any latest update pasal update..jom kita like Huggies Facebook page   www.facebook.com/Huggies.Malaysia


Mengenai Huggies®
Huggies® ialah salah satu jenama penjagaan bayi dan kanak-kanak terkemuka di Malaysia. Ia membekalkan pelbagai rangkaian lampin pakai buang dan lampin seluar kepada ibu dan bayi untuk membantu mengekalkan kulit yang sihat dan membuatkan bayi sentiasa gembira. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.huggies.com.my atau www.facebook.com/Huggies.Malaysia. 

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow