Monday, January 17, 2011

Yang Datang dan Pergi

Berita tak gembira dan berita gembira pada hari ini..sedih + gembira..itu je la kesimpulan utk hari ni

lebih kurang jam 12 tghari td, dpt berita pakcik aku meninggal..pakcik aku nih..abg kepada mak aku..br je dpt tau 3-4 hari lps dia kena strok...tau2 tiba2 dh tenat dan masuk ICU..pagi td sume sedara mara dh sampai..tk smpt jupe..pakcik aku dh tkde..sedihla sbb mmg agak rapat ngan famili pakcik yang ni..kami sume pun panggil dia , abah..innalillah.Allah SWT lebih sayang kan dia...

pastu makcik aku, kakak kpd ayah aku pun sakit jugak..harap2 cepat sembuh..

adik aku plak..mlm td masuk spital sbb nak bersalin..so td tghari agak2 lam kul 1 lebih..dh selamat dah..rayyan dpt geng sbb laki jugak yg kuar..hehe

kitorg pun dh serba salah nk blk kg tak..mak aku pun sama..tp camne2 pun..mak aku tetap dtg kl jugakla ptg nih...nak wat cemana kan..sume benda berlaku serentak..

5 comments:

Liza said...

salam takziah, Al-Fatihah....

lily lotus said...

salam takziah...

Martuis.Martapau said...

takziah, al fatihah.

Intan said...

Takziah buat keluarga ur uncle...semoga roh dia aman di sana.

BTW, tahniah utk ur sis coz dpt baby...best lah Rayyan ada geng main2 nanti.

strawberi said...

TQ sume :)

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow