Friday, November 27, 2009

Selamat Hari Raya Aidiladha

selamat hari raya aidiladha sume.mlm td kul 1 pagi aku sampai..huhu..penat giler..kul 10 pagi gerak dr umah akak aku..kul 1 pagi br sampai kampung aku...giler ah jem..tau je la balik kelantan raya haji..sume warga kelantan balik...layan je la jem.dah kata nak raya kat kg sangat kan..
di ketika ini..laki aku dan abg long aku dok pi kerjakan lembu korban..ehehe..yg perempuan2 dok bersenang lenang kat umah..jap lg br turn kitorg wat keje..

nyelit guna laptop jap..curik turn anak buah aku dok gilir2 guna..dorg dok sebok main facebook je..iskk budak2 nih..sakan tul

sok ade majlis kat umah..bykla sket keje umah nnt..huhu.. ahad blk kg laki aku..selasa blk kl...rabu br keje..yeaaa..

bye sume..semoga bergembira di hari raya..

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow