Saturday, February 03, 2007

diari 2007


walaupun dah masuk bulan feb 2007..tapi saje aku nak citer psl diari yang aku dpt..hehe..korang pun mesti banyak dpt diari free kan..biasala rezeki jangan ditolak..orang bagi..amik je la..ade gak guna..leh wat tulis benda2 penting..conteng2 lam tu pun ok gak
so far..aku ade dapat 5 diari free utk 2007 ni..cuma yang kecik tu je aku bli ..tu utk kegunaan catatan penting je..yg tu dah berusia bertahun2..tp masih berguna..yang lain2..sume dpt tahun nih..ade member bagi..ade opis bagi..ade supplier yang bagi..bagi aku tak kisah rupa diari camne..janji aku leh menulis..
aku pun tatau la nak watpe byk2..biasa aku guna satu je..cukup je akhir tahun..penuh la diari tuh..
ingat satu nak bagi kakak aku..yang lain2 simpan je la..

citer pasal diari nih..kalo nak ikut sebelum2 ni (zaman sebelum keje)..aku tak minat la nak tulis diari..sampai la skang..bezanya skang..zaman makin canggih..diari dah ganti ngan online journal iaitu blog..
tp kalo diari konvensyenal..tak koser la aku...dulu2 masa kecik pernah gatai2 bli diari..konon nak tulis..tapi..at the end..kosong jer..hehe...
beza ngan zaman keje skang..diari ni..dh jadik buku catatan harian..wat tulis benda2 penting je..
nama je diari..tp tak confidential sgt pun..


koleksi kalendar ada gak la ..tp malas nak tempek lam nih..

satu je kalendar yang aku suka..aku nak tempek lam nih..lain2..ade lagi 5 termasuk planner..takyah masuk

kalendar ni..awal tahun ri tu..tiba2 aku dpt parcel dr france..ala2 glemer gitu..sampai bos aku pun jeles ngan aku..wakaka..
buka2 je..tgk kalendar yang comey ade lam tuh..dari UNESCO..hehe..best gak..maybe sebab tiap2 tahun aku bertugas tolong dorg ..tiap kali dorg wat konvensyen dan seminar..dorg kasik la aku kalendar..sbb kalo nak dikatakan aku ahli UNESCO..jauh skali..ekeke..aku cuma tlg2 je..
tp walau ape pun..aku suka banget ngan kalendar nih..sampai nak guna pun sayang je rasa nak conteng..so aku simpan je la..hehe

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow