Friday, February 09, 2007

damit dalam kenangan

http://kjamil.fotopages.com
http://damitboy.blogspot.com/

terkedu aku semlm..jam 8.05..ajipp call..mengkhabarkan satu brite sedih yang aku sangat tak sangka
damit telah kembali ke rahmatullah 2 minggu yang lps, 24 JANUARI 2007
ajipp pun tgh sedey..(sabar ye jipp)
aku call dan 4wardkan sms kepada kawan2 yang berkenaan..kepada yang tak dpt sms..sori la..enset aku rosak ri tu..tak sume no aku aku ade
dan ade yg balas...ade yang call untuk bertanya citer sbnr..aku just citer ape yang aku tau
tapi yang nyata,,sume terkejut ngan brite ini..
jam 11.20 malam..halym call untuk mengesahkan citer..dia dah call adik allahyarham khairul jamil ..
pagi ni masuk kool...aku baca keratan akhbar yang stad attach...lagi sedey..innalillah..


sesungguhnya dariNYA kita datang..dan kepadaNYA juga kita kembali...
setiap yang hidup pasti akan mati..itu janji yang PASTI dari ALLAH swt..
alfatihah


kredit to ustaz

1 comment:

sakura said...

macam tak percaya..
sedihnye.. teringat zaman2 dok berpantun pd bulan posa dulu kat amnet tu..

semoga rohnya berada dikalangan org2 yg beriman.. amin..

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow