Tuesday, September 05, 2006

KB Mall

26 ogos 2006 masa aku balik kg ari tuh, first time aku jejak kaki ke KB Mall..hahaha...wat malu je..anak2 buah aku sume dah hafal kedai kat situ, tapi makciknya..lom pernah sampai lagi..pegi pun, sbb teman adik aku bli stok barang2 dia nak gi asrama
Masa tgh bratur kat ATM Maybank, aku terpandang MC'D seblah ATM ni..aku nampak

nampak tak tulisan jawi tu (ade pakcik mana lak tu enterprem..)
maybe kat tempat lain ade gak..tp aku tak pasan kot..

1 comment:

awegedebe said...

Loor...kat Kelantan, semua signage - tak kira apa jenis pun termasuk banner yang kecik...kena ada tulisan jawi baru dapat bayar lesen.

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow