Tuesday, September 05, 2006

10 hari di kampung

ari tu aku balik kg emergency coz ayah aku tak sihat, pagi tu dapat call dr abg ngah aku, tros aku call kakak aku dan abg long aku yg dok sini, so ptg tros balik, ptg tu gak..tros gi spital
sedihnya masa tu bila tgk keadaan ayah aku
esoknya dia operate..operate usus dia yang bengkak dan bernanah..ngeri aku tgk usus yg dr. dah potong.lama gak dia operation tuh..lebih kurang 6 jam

me and my mum, menunggu kat luar bilik OT

Thanks god, ayah aku ok walaupun 5 hari dia kat ICU, dan selebihnya kat wad biasa, now pun still kat hospital lagi, insya allah seminggu lagi je kot kat spital,
Ramai sedara mara dan jiran2 serta kawan2 famili aku datang melawat, thanks juga pada kengkawan yang sama2 mendoakan kesihatan ayah aku.

1 comment:

halym said...

tak karan la gambo kaki ngan kasut...mencikkk

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow