Monday, January 27, 2014

Kaylena Beaute' by Leuniey Natasha

kita stop jap citer holiday...hehe..kita nk citer bisnes baru nih..hehe..now officially, aku dh joint venture ngan kakak aku untuk jadi stokis kawasan selangor..stokis u ols..hehe..bukan main2...benda ni pikir panjang..tapi sebab asalnya aku pengguna..jadi aku yakin untuk jadi stokis

ok gini...asalnya..awal dlu..leuniey ade jual produk lain..masa tu aku tak heran sgt..tambah plak..kulit aku sensitif sgt..mmg takleh salah pakai produk...dlu lagi teruk muka aku..kes nya salah pakai produk..sampai buat treatment pakar gitu..then ok..cuma nk mentenkan rawatan pakar..paham2 je la kosnya kan..tapi tu ok lagi...then aku masih cuba2 pakai mcm2 produk..try n error gitu..then aku jupe satu produk..luar negara gitu...ok..kebetulan sangat serasi..mentenla dkt 2 tahun lebih kot..

then aku peknen kan...tetiba jadi tak serasi ngan produk yg aku pakai...jerawat naik balik...takdela banyak..tapi surut satu..naik satu..ngan parut lagi kan...so aku pun mula la pikir nak tukar...tapi sbb peknen..kena pikir yg takde chemical..kebetulan nmpk leuniey jual trial set..masa tu nama KAYLA BEAUTY..aku pun cuba...alhamdulillah..after seminggu pakai..jerawat dh stop..suka nya lahai...

dah pakai dekat sebulan..mmg byk perubahan +ve...then nmpk pulak leuniey bukak peluang untuk stokis dan agent....aku pikir2..then aku ajak kakak aku join..xcukup modal kan..hahhaa...tambah plak..kakak aku org akaun..so bab2 akaun..dia jaga..aku jaga bab lain..suh aku jaga bab akaun..mmg hancur la kan..

so..insya allah..aku akan cuba buat bisnes ni dengan baik...btw..stok baru ni..dh tukar nama ..KAYLENA BEAUTE'...dan aku ngan kakak aku...KAYLENA BEAUTE' STOKIS SELANGOR...sape2 nak jadi agent..nak buat dropship atau nak beli set..boleh contact kami di kaylena.selangor@gmail.com

kami mmg buat COD sekitar selangor..mana2 je insya allah...untuk retail..kami buat free postage beserta free gift yang banyak..hehe...emel je..insya allah aku yg jawabnya..mmg bz sket skang..dok menjawab emel orang..yg nak buat dropship..nak jadi agent..nak bli barang..sume tak saba tunggu barang..insya allah lagi 2 minggu...tapi untuk agent..kna register awal2..sebab dah nk tutup...so far..mengikut perkiraaan 80% dari barang..dh ade orang booking..alhamdulillah..tak sesia ngadap enpon..update instag..ngadap emel kan..

instagram : kaylena_selangor
fb :www.facebook.com/KaylenaBeauteSelangor
emel : kaylena.selanggor@gmail.com
web yang masih lom siap : www.kaylena-selangor.com

sape2 berminat..jom contact kami..


dan ini testimonial terbaru...dari instag kfln_beautyline
@ ] kfln_beautyline Magic!!!! Kaylena Beaute' TERNYATA BERKESAN UNTUK MASALAH JERAWAT! insyaallah dengan kesabaran dan semangat akak cantik ni Alhamdulillah beliau berjaya mendapat kulit yg cantik dan sembuh dari masalah jerawat yang degil. @adynazabidy terima kasih yg tidak terhingga kerana berani dan sudi mencuba products kami my dear   

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow