Tuesday, May 03, 2011

Saya suka makan otak-otak

saya mmg suka mkn otak2..walaupun saya sbnrnya tak tahan makan pedas..tp kalo makan otak-otak ni..saya tahan je walaupun pedas..sbb saya mmg gemar sgt :p






orang lain sebok order mcm2..ade ikan pari bakar, ikan jenahak ke ape ntah pun dibakar jugak..udang dan sotong celup tepung, tomyam , ketam msk pedas, pepahat sweet sour..tu sume menu yg ayah long saya order utk orang lain...ni makan kat bagan lalang..tmpt yg kami makan dulu


tapi walau lauk ade mcm2 pun..ni je lauk wajib saya..hiksss

3 comments:

lily lotus said...

ekekeke..telur goreng tatap menjadi pojaan hati yer

strawberi said...

itula..mkn la kat umah ke kt luar..telur jugak la kena order..hissh

Kancilbiru said...

Oiii sedappp oiii.. Takpa telur tu goreng pun sodap

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow