Friday, December 10, 2010

hepi besday Bro.In.Law

isnin lps..belah mlm..pas magrib gerak pi umah adik aku kt bangi..saje pi mkn2 sana (@saje nak mkn free..hehe)
adik aku msk ..so ramai2 pi serbu umah dia..pas mkn dh kenyang segala bagai.celebrate bday abg ipar aku iaitu ayah syahmi
best oo kek tuh..lam tu eskrem..nnt aku dptkan gamba yg kek dh potong..tak snap plak lam camera aku..uhuhu
pastu ade side dishes yg lain..jagung rebus ..segar dr cameron highland..sama jugak stoberi tuh..adik aku br blk dr cameron..
so layanla gamba2 tuh.hepi besday buat abg ipar aku..yg ke 30..





1 comment:

Rin Ahmad said...

payah nak dapat kek aiskrim... tak semua kedai buat dah... berrys ada.. tapi hari tu ayah zik laa sibuk nak gi tengok kat baker's cottage... skalik tak da.. :D

montok tul stroberi tu.....

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow