Monday, July 12, 2010

family day opis aku

ok..bukan weekend yang baru berlalu..tapi weekend 3julai...opis aku ade buat family day di agrotek hulu langat
kena byr satu kepala 10 inggit..aku dan laki aku..aku byr la 20..sbb budak kecik tak diambik kira..
kul 8 dah start acara..tp kul 8 ..kami masih di atas jalan raya..menuju ke hulu langat..kul 8.30 sampai..senamrobik dh start pun..okla..tak lambat sgt..smpt register dan dpt door gift 3 paperbag

citer secara ringkas je la..biasala family day..ada byk acara sukaneka..so aku ade join..laki aku pun sama..total..kami dpt 3 hadiah..wat balik..
utk acara petang..aku tak dpt join..sbb rayyan dah tdo..so otomatik..aku la kena jaga kan..hehe

ade cabutan bertuah..perghh..part ni mmg best..walaupun aku hanya dpt termos letrik..syukur la kan..dr tak dpt..org lain punya hadiah..mmg sgt best2..sbb ade 10 tiket percutian ke medan, bandung, jakarta..tv lcd 32"..kamera digital..enpon nokia...barang2 letrik..dan mcm2 lagi..aku tumpang gembira je utk kwn2 yg dpt

ade lagi satu cabutan..mmg utk sume staf akan dpt..so cabut je nombor..dan hadiah kena tuntut di opis..majoriti dpt brg letrik dan hamper la..aku dpt ..jeng..jeng..jeng

rayyan yang paling gembira dpt meja ni..huhu

meja ikea..ok sgt...sbb mmg plan nak bli

ok..sbnrnya..aku dpt iron..tp mmbr aku br je bli meja lebih kurang gini..so mintak tukar..aku no hal je..hehe

aktiviti last skali..makan durian beramai2..aku mkn takla byk...dgr2 dorg bitau 300 bijik durian..selamat dikorbankan..hehe

so aktiviti abih lam kul 4..kami tros balik umah..kesimpulannya..byr 20 inggit..sgt puas ati..hehe

ok..layan gambar je..sket2 dah..hehe




2 comments:

Unknown said...

mana gambo bos ko??aku rindu nak tgk dia...

strawberi said...

hahaha..bos dtg kejap je..sbb ri tu dia pi umrah..tak smpt register utk family day..muehehe
weii..ko search fb dia...

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow