Monday, March 30, 2009

jamuan

kul 2 td dpt call dr bahagian PR..suh naik tmpt bilik gerakan..seprais katanya.igtkan mende lahai..rupanya..ade jamuan mkn2 ngan majlis penutup..

sempena event kat opis aku selama 12 hari ni..kalo korg nak tau..aku jd wartawan..eceh..ala2 glemer gitu..ekeke..idokla gitu..acah2 je
aku jadi wakil bahagian la..kena antar artikel everyday berkaitan dengan pameran yang bahagian aku incharge..sumenya artikel berkaitan teknologi..artikel kena antar b4 kul 12 tghari..

jenuh oo aku dok gunakan bakat terpendam..karang2 ayat nih..hehe..so hasilnya..siap la gak..12 keluaran 'newsletter' yang terbit setiap hari...
(walaupun aku ade skip2 antar artikel..kuangkuang...)

antara newsletter yang publish..

ni antara gamba2 mkn2 td..ade byk ooo makanan..antaranya..sate,rojak sotong,laksa penang,mushroom soup dan roti, fruit cocktail,eskrem dan kuih muih..
tp takla aku mkn sume..sbb aku dh lunch...




td ms lunch dh makan chicken wing yg dijual kat opis aku..perghh..mmg sedap tau..tu psl dh ala2 kenyang


No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow