Tuesday, February 17, 2009

lunch@viet passion

tadi lunch kat Viet Passion, jalan bukit bintang
makanan vietnam la kan..ehehe..ni first time aku mkn mknn vietnam..
best gak..mknn dia byk buh daun pudina n serai
tadi amik set lunch

ni appertizer, ada salad,ade udang ape2 lagi ntah..yang ni byk rasa daun pudina pastu aku amik air strawberi

main course, aku pilih nasik ngan lauk daging msk serai..kalo ikut menu nama nya beef with chili and lemongrass

side dishes mmbr aku order mango salad atau kerabu mangga..ehehe

and dessert of the day..ade ubi kayu goreng mkn ngan santan dan ditabur halia goreng

mmg kenyang sangat2 nih..alhamdulillah..rezeki hari ni

ni aku letakla gambar lam restoren tuh..best gak..


yang penting..bukan aku byr..ekeke..



No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow