Friday, February 29, 2008

bday@nando's

minggu ni je..3 jenis kek aku dh mkn..ehehe..

start ngan blueberry cheesecake yg di datangkan khas dr ***** ke opis aku..ehehe..macih byk2..ni aku dpt jumaat lps..macih byk2

2 hari lps..celebrate bday opismate aku..saje wat suprise kat aizat..aku ngan mmbr aku, syam blikan kek utk dia..sbb dia slalu tlg kitorg..bli kek blueberry gak...
ri ni plak..celebrate bday 3 in 1..ehehe...syam punye 22 disember lps..kak ila 3 jan & jas 7 feb yang lps...so aku combine la skali n tempah cupcakes dr kak lynda..sama cam aku tempah cupcakes yang dulu..
so..cam biasa kitorg sambut kat nando's klcc..
cuma beza kali ni..takde suprise la..everything di plan dengan baik..hehe..dorg tukar2 hadiah sama dorg..jas bli untuk kak ila..kak ila bli utk syam..syam bli utk jas..n aku bli sorg satu hadiah..so dorg dpt 2 hadiah sorg..err..aku je tadak..huhu...maklumla..bday aku jauh sgt..
ni la adiah yg aku bli utk budak2 3 orang nih..ehehe..pastu bli cincin ni..sume pakai tadi...
semoga korang sume happy ..n hepi bday u ols..luv u ols..muahhhs



No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow