Thursday, November 30, 2006

lunch?

aku no idea la nak update apekebenda lam blog aku..so aku rasa aku nk citer psl lunch semlm laa..
semalam aku gi makan buffet kat Restoran Seri Melayu..memandangkan dekat je..so gi jalan kaki je laa...
ermm...opismate aku 7 org..campur org yg banje 2 org..hehe..so 9 org la gi mkn sana..
aku sempat snap 2 gamba pinggan aku je..lain2 hidangan...segan plak nak amik gambo byk2..ekeke..pastu ade kambing panggang yg sekor dok tergantung kat situ..tp ade chef plak..tiba2 aku jd segan nak snap gamba..pasal tak ramai org..nnt org igt ..pesal plak budak tu dok snappy2...hehe..
makanan situ..cam biasa je laa..tiap kali pegi..camtu la jugak menunya..


first mknn aku..

2nd pinggan..and ade lg..cuma tak snap je..haha

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow