Friday, August 11, 2006

seblas inggit



ari tuh,5 minit sblm lunch hour, opismate aku takde keje..dia suh teka berat badan dia, kalo btol dia bagi singgit...erm aku pun teka la..hampir2 la tepat, so, dia kasik aku singgit, datang lagi sorg opismate aku, offer seploh inggit plak, suh teka berat dia plak.. bengong la aku igt dorg nih, dah byk duit..tatau nak watpe, aku pun teka la 2-3 kali, pastu hampir2 tepat gak..so dpt la seploh inggit, total aku dpt duit free ari nih seblas inggit..
so..aku ngan member aku gi mkn tghari..guna duit seblas inggit ni la...hehe

5 comments:

lomang... said...

aiiii senang nyer dapat duit...

strawberi said...

member aku tgh byk duit..pe lagi..paww laa..kalo tak..asik aku yg kena paww

awegedebe said...

Hehehe...ko jadi jutawanita hari kan?

minah said...

hehe..lebih kurg arr..tp duit tu dah abih

Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP video editing programs

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow