Friday, October 07, 2011

Esok adalah harinya



gambar hiasan je..bukan masterchef btol2..ni blogger masterchef je


korang igt aku bleh duduk dlm keadaan tenang 3-4 hari ni..no bebeh...kalo terfikir psl esok..tros rasa senggugut tau...tapi walaupun rasa takut..i'm  doing nothing..hahah
bistu..nak buat ape..bukan tau nak masak ape pun esok..dok baca2 citer yg blogger pi 1 oktober ri tu..dorg dpt boneless chicken..esok?daging ke..ikan ke..ketam ke..wallahualam
tgh pikir2 nak hafal resepi..tapi if benda yg aku hafal tuh..mesti la ade bahan2 tertentu...dibuatnya esok..aku tak jupe bahan tu..lagi haru weh..tu satu hal..benda paling takut jugak..aku tak kenal bahan..haha
ye la..aku bukan expert..semi pro pun tak..amatur saje..yang asik tgk afc channel..yang mana nmpk chef campak2 je sume bahan masak..then cam magic..jadi je...harap2 esok tgn bleh jd magic cam jamie oliver...wakakaka

risau kan...bahan depan mata..tp aku tak kenal..pheww..camne la tuh..until now..masih blom ade sebarang preparation dari aku..pada bloggers yang join semi final esok...jupe di sanaaaa..(ni satu hal..harap tak sesat)
kebanyakan yang join nih..mmg yg terer masak kan..tkpelah...aku redha awal2..harap2 aku bleh masak je esok..jgn tetiba kaku seribu bahasa..ekeke..
ok..tu je luahan hati utk hari ni..cau beb

*kalo tatau aku tgh takut ape..haa..baca sini >>

**------------**

- MasterChef Malaysia launch date – 22nd October 2011
- Show title – MasterChef Malaysia
- Program Details: – MasterChef TX will be starting from 22nd October 2011, every Saturday – Wednesday, 9.00pm. Master Class will be on every Friday, 9.00pm.
- Program channel – Astro Ria (Channel 104)
- Official Site URL – http://www.astro.com.my/MasterChef/
- Facebook Page Link- http://www.facebook.com/MasterChefMalaysia
- Twitter Link– www.twitter.com/MasterChefMY

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow