Friday, April 22, 2011

Eco Shopping Tote Bag (fruits theme)


layan gambar kat atas dulu..then baru kita citer
ni kawan aku jual...dan..ehem..ehem..of course la i dah bli uols
aku mmg suka shopping bag camni..dulu pun dh bli yg baggu beg..2 bijik..tp rege sndiri mau igtla..hehe
kalo bli ngan mmbr aku..satu baggubag..dpt 10 beg yg ni tau..
beg yg ni takla terlalu besar sgt..kira okla...
yg bestnya beg camni..
1.bleh bawak pi piknik..atau mandi kolam..then baju basah..angkut buh lam beg ni je..takde air menitik2..sbb beg ni kalis air
2.buh lam enbeg..kotla ter pi shopping groceries..kena plak hari yang tak dpt beg plastik..menggagau la nak cari beg kan..arr..benda ni ade...bli satu buh lam kete..buh lam beg anak..buh lam beg sndiri
3.standby buh lam kete..senang..tetiba nak isi sampah ke..isi diapers anak yg dah pakai ke..isi baju basah ke..buh je lam beg nih..wpun isi brg2 kotor..nnt bleh basuh..kata waterproof kan..
4.balik kg...wat isi baju kotor..masa balik..beg ni bleh lipat2 jadi kecik..bwk byk2...nnt byk baju kotor..senang..bukak je beg nih


ni details adalah ayat dr kawan saya...

Detail barang: Ada lima jenis bag - pineapple (Code: A1), strawberry (Code: A2) , grape (Code: A3), dragon fruit (A4), water melon (A5) but random color for the bags.

Material: Polyester, water resistant.

Harganya, special aku bagi kat IGNet member, RM4.50 / unit. Kalau kat Lelong/ebay aku jual lebih skit. harga kos penghantaran adalah seperti berikut.
    1-2 unit - RM3.50
    3-10 unit - RM4.50
    11 - 20 unit - RM7.00

Cara pembayaran: Ke akaun Maybank sahaja.

Kepada berminat nak memilikinya, bagi mesej kat aku dan nyatakan berapa banyak nak serta jenisnya mengikut kot. Nanti aku balas dengan nombor akaun untuk pembayaran. Lepas tu, baru beri alamat penghantaran.

Pre-order juga dialu-alukan bagi mereka yang ingin membeli 100 unit ke atas. Tapi kena tunggu 3 minggu untuk mendapatkanya dan kena bayar dahulu 20% (termasuk kos penghantaran) dan selepas itu aku buat order. Penghantaran kepada pembeli akan dibuat selepas pembeli membayar baki kos barangan tersebut. Tetapi, jika saya gagal membuat penghantaran selepas 3 minggu atau barang tidak dapat dibekalkan, aku akan cancel order dan bayaran 20% tu akan dipulangkan.


secara ringkasnya..jika berminat..bleh emel kat saya je minah05[at]gmail.com

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow