Friday, April 17, 2009

half day

ri ni aku half day..tp keje masih byk...so kena setelkan dulu before balik..nak setelkan training untuk minggu dpn..pasni balik
mlm ni..famili aku mai..so mlm ni..kul 8.50 dorg sampai..kami kena berkonvoi pi amik kat KLIA..3 kereta la kot..mak ayah , famili kakak n abg aku dtg..
this year..ber famili day kat KL..hehe..last year..kami berfamili day kat cameron.

kepada ankel, lina, marts..sori tk dpt join last week..sbb kat umah aku pun wat mkn2...

sorry again utk this week...kepada org singapura yang dtg jauh2...tp tk dpt nk jupe..huhu...harap2 korg enjoy mkn kat restoren rebung..dengan ucapan..makan gulai tempoyak ikan patin..jgn lupa aku..ehehe
insya allah jupe lagi lenkali...

sok lusa..aktiviti aku penuh laa
sok pagi2...start ngan aktiviti bawak budak2 pi zoo negara..pastu pi mkn ikan bakar kat kg baru..then pi pavillion..mlm pi satay kajang..
ahad pagi..pi ikea..mlm pi antar dorg blk kat airport..

tu la plannya..
so hopefully sume ok..
jupe selasa yer..babai..senin aku saje2 amik cuti..ngehehe

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow